PROJEKTY NAUKOWE I BADAWCZE
Badania ilościowe
badanie przebiegu zjawisk rynkowych i zachowań podmiotów rynkowych na próbach losowych i celowych z wykorzystaniem różnych metod badawczych: CATI, CAWI, PAPI.
badania jakościowe
RAPORTY I ANALIZY
Outsourcing Marketingu
Prowadzone badania ilościowe i jakościowe mają na celu identyfikację zjawisk dotyczących wykorzystywania zewnętrznych służb i zasobów do realizacji funkcji marketingowej w firmach produkcyjnych o różnej skali działania.
EFEKTYWNOŚĆ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
badania aktywności podmiotów gospodarczych w zakresie doboru form i metod komunikacji marketingowej oraz badania nabywców określające zmiany postaw wobec stosowanych względem nich działań marketingowych.
Place branding
Badania jakościowe i ilościowe dotyczące postrzegania Rzeszowa jako marki miejsca. Analiza możliwości wykorzystania zintegrowanej komunikacji marketingowej w celu budowania marki miejsca oraz osiągania korzyści ekonomicznych przez miasta i regiony posługujące się narzędziami marketingu terytorialnego.
moje miejsca w sieci
Profile w serwisach i bazach dla naukowców
REsearch gate
Projekty badawcze oraz wybrane publikacje
Clarivate
Web of Science
profil autora
Google Scholar
ACADEMIA EDU
Wybrane publikacje naukowe w wersji online
ORCID – publiczny profil autora prac naukowych