PROFIL ZAWODOWY

dr hab. Grzegorz Hajduk

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje – wybrane

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje – wybrane

Uniwersytet Rzeszowski

Od 2001 r. wykładowca, profesor w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytetecie Rzeszowskim, opiekun Koła Naukowego Liderzy Biznesu.

Prowadzone zajęcia i kursy: public relations, promocja i reklama, komunikacja w biznesie, wystąpienia publiczne, wizerunek w mediach społecznościowych, komunikacja interpersonalna i negocjacje.

Prowadzone badania naukowe: skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej, outsourcing marketingu, postrzeganie Rzeszowa jako marki miejsca.

Agencja Huge Voice

od 2021 prezes zarządu i dyrektor kreatywny w agencji Huge Voice z siedzibą w Rzeszowie.
Odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem agencji, nadzór koncepcyjny nad realizowanymi projektami oraz poprawność merytoryczną opracowywanych strategii, identyfikacji wizualnych, programów komunikacji marketingowej itp.

Agencja Huge Voice

od 2021 prezes zarządu i dyrektor kreatywny w agencji Huge Voice z siedzibą w Rzeszowie.
Odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem agencji, nadzór koncepcyjny nad realizowanymi projektami oraz poprawność merytoryczną opracowywanych strategii, identyfikacji wizualnych, programów komunikacji marketingowej itp.

One Voice

Agencja One Voice

od 2010 r. założyciel, dyrektor zarządzający, creative director w agencji komunikacji marketingowej One Voice Marketing Communications z siedzibą w Rzeszowie

Zakres obowiązków: zarządzanie agencją, opieka nad kluczowymi projektami i klientami, wykonywanie analiz, opracowanie strategii marki, strategii public relations, programów komunikacji dla firm i marek.

EDUKACJA

ukończone studia, szkolenia i kursy – wybrane

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

stopień naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych, w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości w r. 2020

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

praca doktorska pt „Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej” obroniona na Wydziale Ekonomicznym UMCS w r. 2008.

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

praca doktorska pt „Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej” obroniona na Wydziale Ekonomicznym UMCS w r. 2008.

LONDON SCHOOL of PUBLIC RELATIONS

Ukończony kurs: An integrated approach to public relations w roku 2010.

Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie

Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie, Wydział Ekonomii w Rzeszowie, specjalność Handel i Spółdzielczość, 1996-2001

praca magisterska: Reklama jako narzędzie marketingowego oddziaływania na konsumenta

Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie

Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie, Wydział Ekonomii w Rzeszowie, specjalność Handel i Spółdzielczość, 1996-2001

praca magisterska: Reklama jako narzędzie marketingowego oddziaływania na konsumenta

STatsoft polska

Kursy ukończone certyfikatami w zakresie: analiza danych ankietowych z wykorzystaniem oprogramowania STATISTICA, metody statystyczne w marketingu i badaniach rynku.

 

POZOSTAŁE DOŚWIADCZENIE

Staże, wizyty studyjne (wybrane)

POZOSTAŁE DOŚWIADCZENIE

Staże, wizyty studyjne (wybrane)

California State University, Fresno (USA)

uczestnik stażu i wizyty studyjnej w 2015 r. na Californijskim Uniwersytecie Stanowym we Fresno (USA).

 

California State University, Fresno (USA)

uczestnik stażu i wizyty studyjnej w 2015 r. na Californijskim Uniwersytecie Stanowym we Fresno (USA).

 

 

İstanbul Üniversitesi (Turcja)

Uczestnik wizyty studyjnej (visiting professor) na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu w Stambule (Turcja) w roku 2014.

 

 

University of Zaragoza (Spain)

uczestnik stażu i wizyty studyjnej na Wydziel Ekonomicznym Uniwersytetu w Saragossie oraz zamiejscowym wydziale w Teruel (Hiszpania) w roku 2010.

University of Zaragoza (Spain)

uczestnik stażu i wizyty studyjnej na Wydziel Ekonomicznym Uniwersytetu w Saragossie oraz zamiejscowym wydziale w Teruel (Hiszpania) w roku 2010.

ASECU & ASECU Youth

Uczestnik wizyt w roli przedstawiciela ASECU (Association of Economic Universities of South and Eastern Europe and the Black Sea Region): Rostov State University (Rosja 2011), University of Montenegro in Podgorica,  (Czarnogóra 2013), University of Iasi (Rumunia 2014), University of Belgrade (Serbia 2015), Aristotle University of Thessaloniki (Grecja 2017

ASECU & ASECU Youth

Uczestnik wizyt w roli przedstawiciela ASECU (Association of Economic Universities of South and Eastern Europe and the Black Sea Region): Rostov State University (Rosja 2011), University of Montenegro in Podgorica,  (Czarnogóra 2013), University of Iasi (Rumunia 2014), University of Belgrade (Serbia 2015), Aristotle University of Thessaloniki (Grecja 2017

współpraCa

Funkcje w instytucjach i organizacjach oraz zaangażowanie w projekty

współpraCa

Funkcje w instytucjach i organizacjach oraz zaangażowanie w projekty

Wykładowca, pracownik naukowy i dydaktyczny w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Wydziale Ekonomii UR 
Właściciel i dyrektor zarządzający w agencji komunikacji marketingowej One Voice z siedzibą w Rzeszowie.  
Pomysłodawca i juror konkursu dla mówców organizowanego 0d 2012 roku na Uniwersytecie Rzeszowskim
Współzałożyciel i członek wspierający Uniwersyteckiego Centrum Cooworkingowego na Uniwersytecie Rzeszowskim

Członek Rady Nadzorczej Klastra Firm Branży Kongresowo-Wystawienniczej z siedzibą w Rzeszowie

Trener i konsultant podmiotów działających w przestrzeni Podkarpackiej Koalicji Startupów INUP
Mentor i doradca firm skupionych w Podkarpackiej Przestrzeni Kreatywnej KWADRAT w Rzeszowie

Mentor i doradca inkubowanych firm oraz projektów. Przewodniczący kapituły w konkursach StartUp Mixer

Trener, ekspert ds. budowania marki w ramach projektu
Akcelerator IDEA Global

Ekspert ds. analiz strategicznych i opracowania dokumentów strategicznych  

Członek Honorowej Grupy Strategicznej Projektu Urban Lab Rzeszów

Senior business development consultant, ekspert ds. prezentacji pomysłów biznesowych

Hobby

Działalność naukową, dydaktyczną i biznesową łączy skutecznie z aktywnością sportową.

Starty w triathlonach, maratonach i innych biegach długodystansowych, wspinaczka górska, żeglarstwo, pozwalają lepiej zrozumieć specyfikę określania i osiągania ambitnych celów. Wyrabiają konsekwencję, umiejętność strategicznego myślenia, współpracy w trudnych warunkach oraz pokonywania pojawiających się ograniczeń i trudności.

Jazda konna, podróże i obcowanie z przyrodą pozwalają nabrać dystansu, naładować się pozytywną energią i stanowią źródło motywacji w pracy zawodowej.

Biegi długodystansowe

Przygotowanie, strategia, pokonywanie słabości

Góry

Obcowanie z przyrodą, przekraczanie granic

Triathlon

Multidyscyplinarność, organizacja, logistyka

Ultra

Przygotowanie, strategia, pokonywanie słabości

Góry

Obcowanie z przyrodą, przekraczanie granic

Triathlon

Multidyscyplinarność, organizacja, logistyka