PROFIL ZAWODOWY
dr hab. Grzegorz Hajduk
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje – wybrane
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Zajmowane stanowiska i pełnione funkcje – wybrane
Uniwersytet Rzeszowski
Od 2001 r. wykładowca, profesor w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytetecie Rzeszowskim, opiekun Koła Naukowego Liderzy Biznesu.
Prowadzone zajęcia i kursy: public relations, promocja i reklama, komunikacja w biznesie, wystąpienia publiczne, wizerunek w mediach społecznościowych, komunikacja interpersonalna i negocjacje.
Prowadzone badania naukowe: skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej, outsourcing marketingu, postrzeganie Rzeszowa jako marki miejsca.
Agencja Huge Voice
od 2021 prezes zarządu i dyrektor kreatywny w agencji Huge Voice z siedzibą w Rzeszowie.
Odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem agencji, nadzór koncepcyjny nad realizowanymi projektami oraz poprawność merytoryczną opracowywanych strategii, identyfikacji wizualnych, programów komunikacji marketingowej itp.
Agencja Huge Voice
od 2021 prezes zarządu i dyrektor kreatywny w agencji Huge Voice z siedzibą w Rzeszowie.
Odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem agencji, nadzór koncepcyjny nad realizowanymi projektami oraz poprawność merytoryczną opracowywanych strategii, identyfikacji wizualnych, programów komunikacji marketingowej itp.
Agencja One Voice
od 2010 r. założyciel, dyrektor zarządzający, creative director w agencji komunikacji marketingowej One Voice Marketing Communications z siedzibą w Rzeszowie
Zakres obowiązków: zarządzanie agencją, opieka nad kluczowymi projektami i klientami, wykonywanie analiz, opracowanie strategii marki, strategii public relations, programów komunikacji dla firm i marek.
EDUKACJA
ukończone studia, szkolenia i kursy – wybrane
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
stopień naukowy doktora habilitowanego nauk społecznych, w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości w r. 2020
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
praca doktorska pt „Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej” obroniona na Wydziale Ekonomicznym UMCS w r. 2008.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
praca doktorska pt „Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej” obroniona na Wydziale Ekonomicznym UMCS w r. 2008.
LONDON SCHOOL of PUBLIC RELATIONS
Ukończony kurs: An integrated approach to public relations w roku 2010.
Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie
Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie, Wydział Ekonomii w Rzeszowie, specjalność Handel i Spółdzielczość, 1996-2001
praca magisterska: Reklama jako narzędzie marketingowego oddziaływania na konsumenta
Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie
Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie, Wydział Ekonomii w Rzeszowie, specjalność Handel i Spółdzielczość, 1996-2001
praca magisterska: Reklama jako narzędzie marketingowego oddziaływania na konsumenta
STatsoft polska
Kursy ukończone certyfikatami w zakresie: analiza danych ankietowych z wykorzystaniem oprogramowania STATISTICA, metody statystyczne w marketingu i badaniach rynku.
POZOSTAŁE DOŚWIADCZENIE
Staże, wizyty studyjne (wybrane)
POZOSTAŁE DOŚWIADCZENIE
Staże, wizyty studyjne (wybrane)
California State University, Fresno (USA)
uczestnik stażu i wizyty studyjnej w 2015 r. na Californijskim Uniwersytecie Stanowym we Fresno (USA).
California State University, Fresno (USA)
uczestnik stażu i wizyty studyjnej w 2015 r. na Californijskim Uniwersytecie Stanowym we Fresno (USA).
İstanbul Üniversitesi (Turcja)
Uczestnik wizyty studyjnej (visiting professor) na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu w Stambule (Turcja) w roku 2014.
University of Zaragoza (Spain)
uczestnik stażu i wizyty studyjnej na Wydziel Ekonomicznym Uniwersytetu w Saragossie oraz zamiejscowym wydziale w Teruel (Hiszpania) w roku 2010.
University of Zaragoza (Spain)
uczestnik stażu i wizyty studyjnej na Wydziel Ekonomicznym Uniwersytetu w Saragossie oraz zamiejscowym wydziale w Teruel (Hiszpania) w roku 2010.
ASECU & ASECU Youth
Uczestnik wizyt w roli przedstawiciela ASECU (Association of Economic Universities of South and Eastern Europe and the Black Sea Region): Rostov State University (Rosja 2011), University of Montenegro in Podgorica, (Czarnogóra 2013), University of Iasi (Rumunia 2014), University of Belgrade (Serbia 2015), Aristotle University of Thessaloniki (Grecja 2017
ASECU & ASECU Youth
Uczestnik wizyt w roli przedstawiciela ASECU (Association of Economic Universities of South and Eastern Europe and the Black Sea Region): Rostov State University (Rosja 2011), University of Montenegro in Podgorica, (Czarnogóra 2013), University of Iasi (Rumunia 2014), University of Belgrade (Serbia 2015), Aristotle University of Thessaloniki (Grecja 2017
współpraCa
Funkcje w instytucjach i organizacjach oraz zaangażowanie w projekty
współpraCa
Funkcje w instytucjach i organizacjach oraz zaangażowanie w projekty
Wykładowca, pracownik naukowy i dydaktyczny w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Wydziale Ekonomii UR
Członek Rady Nadzorczej Klastra Firm Branży Kongresowo-Wystawienniczej z siedzibą w Rzeszowie
Trener, ekspert ds. budowania marki w ramach projektu
Akcelerator IDEA Global
Mentor i doradca inkubowanych firm oraz projektów. Przewodniczący kapituły w konkursach StartUp Mixer
Członek Honorowej Grupy Strategicznej Projektu Urban Lab Rzeszów
Senior business development consultant, ekspert ds. prezentacji biznesowych
Hobby
Działalność naukową, dydaktyczną i biznesową łączy skutecznie z aktywnością sportową.
Starty w triathlonach, maratonach i innych biegach długodystansowych, wspinaczka górska, żeglarstwo, pozwalają lepiej zrozumieć specyfikę określania i osiągania ambitnych celów. Wyrabiają konsekwencję, umiejętność strategicznego myślenia, współpracy w trudnych warunkach oraz pokonywania pojawiających się ograniczeń i trudności.
Jazda konna, podróże i obcowanie z przyrodą pozwalają nabrać dystansu, naładować się pozytywną energią i stanowią źródło motywacji w pracy zawodowej.